چاپ لیبل کاغذی

لیبل های کاغذی بدون پوشش در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار مناسب در خانه چاپ و گرافیک آماده و چاپ می شوند. رنگ سفید این لیبل ها همراه با سطح صیقلی و بسیار مناسب این لیبل ها برای چاپ باعث شده است که یکی از با کیفیت ترین چاپ های ممکن روی این لیبل ها انجام شود. لیبل های کاغذی در دو نوع مات و براق تولید و چاپ می گردد که لیبل های براق از کیفیت چاپ بالاتر و ظاهر زیباتری بهره می برند و لیبل های مات در مواردی که نیاز به نوشتن رو لیبل پس از چاپ وجود دارد استفاده می گردند. لیبل های کاغذی به دلیل نداشتن پوشش و چاپ دیجیتال بسیار فوری در تیراژ حداقلی در مدت زمان دو ساعت آماده تحویل به شما عزیزان می باشند. در صورتی که تیراژ بسیار بالایی مد نظر شماست و خواهان بهترین قیمت در ازای هر لیبل هستید، چاپ افست لیبل مناسب کار شماست.

چاپ دیجیتال لیبل: در چاپ دیجیتال، فایل شما به چاپگرها فرستاده می شود و برگه ها یکی یکی چاپ می شوند و پس از آن برگه ها با برش مستقیم و یا دستگاه کاتر پلاتر برش نیم تیغ میخورند، هیچ کلیشه و آماده سازی زمان بر و یا هزینه بری وجود ندارد. در این نوع چاپ امکان چاپ حتی 1 برگ بروشور نیز وجود دارد و بهترین روش برای چاپ در تیراژ کم تا متوسط با سرعت بالا و هزینه پایین است اما وقتی تیراژ چاپ بالا برود صرفه اقتصادی خود را از دست می دهد.

چاپ افست: در این نوع چاپ نیاز به ساخت کلیشه، استفاده از زینک و آماده سازی های هزینه بر و زمان بری برای شروع است. به همین دلیل در تیراژ پایین هزینه و زمان بسیار بالاتری نسبت به چاپ دیجیتال در بر دارد. اما وقتی این آماده سازی های زمان بر و هزینه بر انجام شد سرعت چاپ بسیار بالایی خواهد داشت و در تیراژ بالا نه تنها هزینه بسیار پایین تر بلکه سرعت بالاتری هم خواهد داشت.

برای چاپ لیبل خود با رنگ طلایی واقعی می توانید گزینه طلاکوب را انتخاب کرده تا علاوه بر چاپ 4 رنگ، رنگ طلایی نیز به رنگ لیبل شما اضافه شود. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه چاپ لیبل طلاکوب انواع لیبل های طلاکوب را مشاهده بفرمایید.

چاپ لیبل کاغذی با برش های ساده، دایره و انواع برش های خاص قابل ارائه است. لیبل های کاغذی در اشکال خاص و دایره ای تنها با برش نیم تیغ ارائه می شود و هزینه نهایی با محاسبه نرخ برش می باشد. و در اشکال مستطیل و مربع علاوه بر برش نیم تیغ بصورت برش مستقیم در ابعاد بالاتر از ۵*۵ با قیمت بسیار ارزان عرضه می گردد. در صورتی که زمینه طرح شما رنگی ست از هر طرف ۲ میلیمتر به اندازه اصلی و نهایی برچسب اضافه کنید.

در صورت نیاز به لیبل با پوشش سلفون از صفحه چاپ لیبل سلفونی و در صورتی که لیبلی کاملا ضد آب نیاز دارید از صفحه لیبل شیشه ای  و لیبل pvc سفید خانه چاپ و گرافیک بازدید نمایید، اما اگر دنبال لیبلی لوکس هستید لیبل متالایز بهترین انتخاب شما خواهد بود.